PDA

View Full Version : Shameless



Assassin
01-10-2011, 03:52 AM
Emmy Rossum gets naked in the first episode. William H. Macy is her drunk dad. Watch it. First episode is good so far. :up:

EML
01-10-2011, 04:17 AM
One more reason I need to get Showtime :(

Franny Powers
01-10-2011, 04:23 AM
Shit, it was free for DirecTV subscribers and I missed it

The Amazing Lee
01-10-2011, 11:51 AM
This looks like shit. To be honest, this is a remake of a British series of the same name and judging by the trailer, it has stolen most of the first episodes story line as well as the title sequence.

I'd suggest checking out the UK version, if I were you. ;)

Assassin
01-10-2011, 03:01 PM
is emmy rossum naked in the UK version?

fuck you then

The Amazing Lee
01-10-2011, 03:38 PM
Nah, but there's plenty of sex in it though.

EML
01-10-2011, 03:42 PM
But there are also British people, which is not cool.

Assassin
01-10-2011, 03:46 PM
and teeth :crazy:

The Amazing Lee
01-11-2011, 10:21 AM
Unless were not fat arrogant loud mouths. :rolleyes:

Assassin
01-11-2011, 11:47 AM
you're still loud mouths

Assassin
01-24-2011, 02:55 AM
Pretty good show so far :up:

Lackey
01-24-2011, 03:21 PM
this show does look stupid, but I'm all for nakedness

Assassin
01-24-2011, 08:07 PM
oh it's very stupid. I'm against almost everything these people do in their everyday lives but that's why it's fun to watch :)

tiny white penis
01-24-2011, 08:58 PM
Unless were not fat arrogant loud mouths. :rolleyes:

As much as I detest my government I do enjoy being a fat arrogant loud mouth. Minus the fat part.

Assassin
02-05-2011, 09:48 AM
watched the first episode of the British one, their accents are too strong and i don't know the slang. the only reason why i knew what the fuck was going on is because the American one is a clone.

The Amazing Lee
02-05-2011, 10:55 AM
watched the first episode of the British one, their accents are too strong and i don't know the slang. the only reason why i knew what the fuck was going on is because the American one is a clone.

Racist. :mad:

Star
02-05-2011, 11:46 AM
'their accents are too strong'

are you serious

Assassin
02-05-2011, 04:23 PM
yes i am. I can usually understand most accents too (like ali g show, the inbetweeners, misfits, little Britain USA) but this shit was too much.

Les Groper
02-07-2011, 07:15 PM
Haha it's well known Assass can't identify accents. I remember on LSP he couldn't understand Southern slang.

Charles Brodin
02-07-2011, 08:58 PM
The big list of underdeveloped parts of Assassin's brain just made it to page 4.

Assassin
02-07-2011, 09:08 PM
Haha it's well known Assass can't identify accents. I remember on LSP he couldn't understand Southern slang.

:???:

you mean when dan wrote something out and i didn't get the context? i believe it was suh or something like that?

also let Lee come in here and tell you how many different British accents there are.

Dead Danson
02-07-2011, 11:30 PM
Anyone else come across this show during a late night online porn hunt?

EML
12-20-2011, 12:32 AM
On episode 7 of season 1 right now. Really enjoying it. Also, lots of Rossum nakedness.

Master Chief
01-05-2012, 08:34 PM
Emmy Rossum was on Conan... omg she's the sweetestful ever. :inlove:

EML
01-05-2012, 09:14 PM
this starts this weekend, right?

Assassin
01-06-2012, 03:33 AM
yes, and free showtime preview too

EML
01-09-2012, 01:58 AM
I liked the season premiere

Lackey
01-09-2012, 04:29 PM
Emmy Rossum was on Conan... omg she's the sweetestful ever. :inlove:


she sang for a hot dog, it was awesome :inlove:

Kipobe
01-10-2012, 07:51 AM
Yeah, I saw that, and subsequently checked out the show. The show sucks. I also checked out Dave's old porn since that was also promoted, and that also sucks. TV sucks now.

:down:

Lackey
01-10-2012, 04:51 PM
You can just TV by anything on Showtime, Kipples

Kipobe
01-11-2012, 01:48 AM
I can just, I can just anything!

Lackey
01-11-2012, 02:57 PM
d'oh


You should watch House of Lies, though. It's about you :gimble:

Hudson
01-11-2012, 05:11 PM
Is Kipobe Kristen Bell?

Daisy
01-11-2012, 07:33 PM
Shhh...

Kipobe
01-11-2012, 08:51 PM
way to go, hudson.

Assassin
04-24-2012, 07:24 AM
Watching season 2 now, that Brazilian chick's ass is the only highlight. Show is getting dumber by the episode.

EML
03-02-2014, 06:19 PM
Behind True Detective, this might be the best show currently airing.

kypade
04-09-2014, 02:09 AM
man so I started watching this and I like it but I really really can't stand the dad. like he's the worst

equint77
04-09-2014, 02:12 AM
I clicked here looking for nudes of that chick. Shes a knicks fan too :(

kypade
04-09-2014, 02:54 AM
yeah she's hot.
but the dad (and mom eventually) makes it hard to watch. like seriously, these fkn kids need to stop, yknow, loving them. the worst

EML
04-09-2014, 03:38 PM
I finished the current season yesterday. So fucking good. This show is great.

kypade
04-10-2014, 04:33 AM
holy shit that season three episode nine or so scene near the end with the blond chick and car omg ugh

kypade
04-11-2014, 03:24 AM
shit gets kinda depressing end of third into the middle of fourth (so far) :(